Goede Week en Pasen - Reisverslag uit Coronel Oviedo, Paraguay van Lore Goethals - WaarBenJij.nu Goede Week en Pasen - Reisverslag uit Coronel Oviedo, Paraguay van Lore Goethals - WaarBenJij.nu

Goede Week en Pasen

Door: Lore

Blijf op de hoogte en volg Lore

24 April 2009 | Paraguay, Coronel Oviedo

Hey,

Na de trouw van mijn broer begon de Goede Week echt voor ons. Vasten is hier niet de gewoonte, het enige wat sommigen nog doen is de vrijdag geen vlees eten. In de Goede Week worden dan geen echt maaltijden gegeten. De hele dag door worden wel typische gerechten (sopa, chipa, chipa guazu,...) gegeten, maar niet aan een tafel.
Vanaf de donderdag tot en met de zondag heeft iedereen vakantie en wordt er bijna niet gewerkt. Er is dus ook bijna niets open van winkels en dergelijke. De meeste dagen zaten we de hele middag-voormiddag bij de familie, veel speciaals deden we niet.
De zondag, Pasen, kwam de hele familie dan bij ons thuis eten. Voor Pasen, en tegelijk ook voor mijn verjaardag.

Maandagavond vierde ik mijn verjaardag met een klein feestje, onder vriendinnen. We speelden pictionary, maar met uitbeelden in de plaats van tekenen, altijd grappig! Iedereen bedankt trouwens voor de mails, kaartjes en berichten!! Heel leuk dat jullie me nog niet vergeten zijn :)!

Groetjes,
Lore

  • 24 April 2009 - 19:58

    Lennart:

    hehe, tuurlijk zijn we je nog nie vergeten :p. En twas graag gedaan oor :d. Ei kben ne keer eerst :p.

    Veel succes nog op dn unief!

    Groetjes Lennart

  • 28 April 2009 - 21:03

    Lore:

    Hehe, merci, deze en volgende week trouwens examens... Maar cursussen heb ik niet, dus leren zal niet veel stress geven! Daarna begint het eerste jaar echt..!

  • 22 Mei 2009 - 21:04

    Daan:

    ei u "broertje" eef een doosje van ne bicky burger vast
    *is niet jaloers*
    *echt niet*

    ik wil ook een bicky burger :(

  • 25 Mei 2009 - 16:21

    Triest Daan!:

    juist the worst bicky burger van mnleven gegeten :( stomme frituur isabelle

    ei lore oe ist me mijn quince? luket voorbereiden een beetje? remember volgende keer dak u zie wilk mijn quince kleedje! wuuhuuuuuuuuuuw

  • 26 Mei 2009 - 20:41

    Lore:

    Da doosje is geen bickyburgerdoosje, beste Daan, maar het beschermhoesje van het fototoestel... :D

  • 28 Mei 2009 - 13:57

    Daan:

    lijkt verdacht veel op een bicky-doosje <.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Paraguay, Coronel Oviedo

Lore

Een jaartje studeren in het buitenland...

Actief sinds 20 Juni 2008
Verslag gelezen: 893
Totaal aantal bezoekers 88708

Voorgaande reizen:

31 Juli 2008 - 09 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: